Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

                                                                                                           FORMULARZ

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EMKA Emilia Markiewicz
Rojewo 3
88-111 Rojewo

UWAGA !
 Koszty przesyłek pokrywa KUPUJĄCY, za wyjątkiem gdy produkt odbiega od opisu i jest to z winy Sprzedającego (dopuszcza się różnice w wymiarach +/- 3cm).

PRZYJMUJEMY TOWAR TYLKO NIEPRANY I NIEUŻYWANY.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EMKA Emilia Markiewicz
Rojewo 3
88-111 Rojewo

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA ! Koszty przesyłek pokrywa KUPUJĄCY.

PRZYJMUJEMY TOWAR TYLKO NIEPRANY I NIEUŻYWANY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl